moduł fakultatywny nieprzypisany do planu studiów
MARKETING TERYTORIALNY
MARKETING TERYTORIALNY
Territorial Marketing

Kod przedmiotu: 1086 BGgF MAT PJ
Formuła przedmiotu: wykład
Typ przedmiotu: fakultatywny
Semestr(y): letni
Liczba punktów ECTS: 1
Liczba godzin w semestrze: 15
Język nauczania: polski
Wykładowca: dr Jan Polski - Zakład Geografii Społeczno-Ekonomicznej
Wymagania wstępne:
Cel nauczania:
Program nauczania: Istota i cele marketingu terytorialnego, w tym regionalnego i lokalnego. Marketing zewnętrzny i wewnętrzny. Budowanie wizji korzyści dla potencjalnych inwestorów w przestrzeni gospodarczej. Segmentacja rynków. Potencjalni adresaci marketingu terytorialnego. Współpraca samorządów wojewódzkich, powiatowych i gminnych w budowaniu wizji atrakcyjności przestrzeni. Implementacja działań marketingowych. Marketing-mix: warunki finansowe, promocja przestrzeni, obsługa inwestorów. Marketing jako instrument polityki regionalnej.
Metody i formy oceny pracy studenta: sprawdzian
Zalecane lektury i materiały pomocnicze: Podawane bezpośrednio na zajęciach.
Uwagi: